Time to hit the gym

Hade som sagt skola i en timme (knappt) och sen åkte jag hem. La mej i soffan och åt och höll sen på att somna. Janeth kom över och åkte för inte så länge sen så nu är jag ensam här! :) 
 
Har precis bytt om och ska ner till gymmet. Det är tydligen en ny realise (hur det nu stavas) på CX så vill testa den:) Premiär idag tydligen så förhoppningsvis kommer alla vara lika illa ;) Sen blir det att duscha och sen sova typ. Vet inte om Robin ska sova här igen också, trodde inte han ville det eftersom vi ska upp vid 5 tiden i mon och han ska jobba. Men det blir mysigt om han vill sova här:) 
 
Nu ska jag göra mej klar! Vi få väl se när jag är tillbaka om han vill komma eller inte! 
Höll typ på att dö så mycket at det blev. På bilden kanske det ändå inte ser så mycket ut men det var det verkligen när man åt det och tycker man att det ser mycket ut kan jag säga att det var ännu mer i verkligheten. Efter det fick jag ligga i soffan medan jag väntade in Janeth^^
 

Kommentera här: