London Haul 2014

Sitter och kolla igenom olika London Hauls från i år för att se lite vad andra ha köpt och så sitter jag och längtar till alla affärer. Men något jag märker är att ALLA sitter och pillar i håret heeeela tiden. Man tittar liksom inte på dom eller det dom köper utan man ser bara när dom pillar i håret jämt. Stör mej faktiskt as mycket på det.

Funderar seriöst på att göra en egen haul efter nästa London resa. Tänkte gjort det förra gången men vågar inte riktigt sitta och filma och lägga upp det här. Vet ju inte vem som läser. Kanske är någon som bara väntar på att jag ska göra bort mej totalt. Men men, kan ju vara kul i för sej,

Kan vara kul att lägga upp videoklipp medan vi är där också. Filma lite vad vi gör och sånt där. Vet inte hur det är med internet, kanske inte kan lägga upp något alls under resan. Men hade varit kul att börja med lite videos. Hade det för ett tag sen men det var nog bara djuren jag hade med där. Hmm, kanske något nytt att börja med på jobbet kanske när jag sitter här och ha tråkigt ^^

Kommentera här: