London haul 2014

Det har blivit lite av ett måste när jag jobbar nu. Har sedan vi bokade resan kolla på sånna videos varje nattpass. Tycker det är skit kul att kolla sånna och få inspiration^^ Det var det jag gjorde innan förra resan och eftersom vi inte hade varit där innan var det hur många affärer som helst som vi va tvunga att besöka eftersom jag sett dom i videos. 
 
Denna gången lär det bli samma affärer kan jag tänka mej. Är lite sugen på en Michael Kors Hamilton plånbok för att matcha väskan mamma hittade i Kina. Tycker dom är snygga! Och sen vill jag till LUSH för att köpa Bath Bombs, vi hittade inte stället sist. Till VS för att köpa underläder med såklart och dom andra vill jag bara kolla i.
 
Kollar alltid på Lauren Cutris på youtube för jag tycker hon har skit bra sminkvideos och ser skit bra ut. Nyligen la hon upp en enorm haul med smink hon köpt i USA och jag är sugen på att köpa en massa i London på Boots och Superdrug. Sa samma sak sist men köpte aldrig något typ. Ska köpa mascara och rouge och sånt hade jag tänkt men ingen foundation eller puder. Basen kommer jag inte byta ut, har så bra produkter just nu. Men annat smått och gott kan man ju köpa. Ska hitta en matchande läppenna till mitt MAC läppstift. Man behöver typ ha det under för det ska sitta bra, blev lite fläckigt när jag testade med en annan penna så ska ha en i samma nyans tänkte jag. Eller är det jag som är dålig bara:) 
Det är mycket mörkare i verkligheten kan jag säga. Ville ha en mörk röd färg, typ oxblods rött men det blev lite mörkare på läpparna än jag trodde. Såg inte så ut på handen men det är kanske inte så konstigt. Men det ska jag i alla fall köpa en löppenna till. Tror att den heter Diva faktiskt, inte helt säker. Få kolla upp det en dag sen. Ska börja skriva lite packlista och affärer jag vill till en dag sen. Lite tidigt jag vet men längtar verkligen!!!! Är så avis på Elin som bor i den fina staden och få se allt detta varje dag. Om jag vågar i framtiden vill jag bo där ett tag. Språket är inga problem, gäller bara att våga...
 
 
1 Elin! <3:

skriven

En vacker dag kommer du våga ta det steget, när den dagen kommer så kommer det vara det bästa du gjort! Ångrar inte en sekund att jag valde att flytta hit under 9 månader!

Svar: Jag hoppas verkligen att jag kommer våga ta steget någon dag, man kan alltid flytta hem om det inte skulle passa! :)
My

Kommentera här: