Fullt upp!

Började dagen med att åka till ullared! Var där till 6 typ, åkte efter 10 och sen när vi kom hem hade pappa gjort dillstuvad potatis och isterband, så gott!! Efter det kollade vi på Sveriges värsta bilförare och på ett sätt är jag förvånad över vem som vann, fanns två andra som förtjänade den vinsten mer! 

Har slagit in lite paket också. Hade lite till Robins familj att slå in samt ett paket till hans mormor och hennes man. Har ju fått både julbord och hemma stickade strumpor som hon har gjort och dom är verkligen super sköna. Vet inte riktigt vad som är en bra present men blir en choklad ask i alla fall som Robin få lämna åt mej. 

Köpte fotoalbum i ullared så satte in alla bilder jag hade kvar vilket va ca 250 stycken. Köpte två album och det var nog bra gjort. Ska sätta mej en dag och gå igenom om jag ha några nya bilder jag vill beställa. Ha ju från senaste resan med Janeth men kanske bli att vänta till London med att beställa☺ Det tog i alla fall evigheter eftersom jag ville ha semester bilder i ett album och sen lite ordning i de andra så fick ut plocka ut och plocka om och hålla på så blev as trött och fick ont i ryggen. Hade ett album i soffan och det andra på golvet.

Nu ska jag äntligen sova för i mon blir det mycket att göra. 2 granar ska kläs, bingolotto, tippen, slå in sista paketen + köpa sista paketen  och städa hela våningen. Ska försöka skriva något i mon hade jag tänkt. Lägga upp bilder från ullared samt hur granen blev☺ Har i alls fall hunnit städa hos Charli idag tack och lov. Spånet va ju slut med köpte idag i ullared, lika bra att passa på ju, så den värsta biten är över! Just det hade tänkt färga håret i mon med men det få vi väl se hur det blir med det. 

Godnatt vi hörs förhoppningsvis i mon!😊😴

Kommentera här: