Finally!

Har varit inne på nelly flera gånger om dagen ihopp om att klänningen ska komma in igen, Och skulle in på en annan hemsida för en timme sen eller så och tänkte att jag gå in på nelly först. Och där var den!!! Fanns även i rätt storlek, tror jag. Det är 34 och det brukar jag ha i mina kläder men eftersom jag inte ha så stora bröst så kanske den inte sitter så bra upptill. Men det märker vi! Kanske gå att sy in annars om det skulle va så. Men är så glad att jag äntligen ha kunnat beställa den. 
 
Linda sa att den kanske inte finns kvar när dom ska skicka den ändå, men nu har jag gjort en beställning och betalat så den ska komma någon gång. Om den inte passar eller är jag så får jag skicka tillbaka den och då få jag kolla efter en annan klänning. Och då behöver jag inte tänka mer på denna :)
 
Beställde även en serie igår och en bok så hoppas det kommer idag så jag kan börja läsa den! Vill börjai Pojken som kallades Det "serien". När jag gick i mellanstadiet tror jag det var så läste väldigt många den boken men inte jag. Dom sa att den var så hemsk och sorglig så jag ville inte läsa den. Dessutom är det så många som vill ha den så fick beställa två böcker på bokbörsen tror jag det hette. Men gör inget, fick dom billigt :) 
 
Så vill läsa dom nu när jah känner att jag kan hantera sånna känslor ;) Lite svårt när man är typ 10 år eller något att riktigt fatta hur hemskt det faktiskt var för honom. Spännande! 
 
Älskar shopping och att beställa online! En speciellt känsla när man får ett stort paket:D Vilket påminner mej om att jag har en klänning att skicka tillbaka.
Liza älskar morgonsolen! (bilden är tagen när jag kom hem efter jobbet en morgon runt 8 tiden)
 

Kommentera här: