New in

Beställde Harry Potter boxar här om dagen. Fick hem filmerna men inte mina böcker så hoppas att dom kommer komma! Fattade inte vad det stod men pappa sa att det var att böckerna var slut och jag kommer få dom när dom får in mer, annars ska jag ha pengarna tillbaka! 
 
Har även köpt lite mer småskit, lite onödiga saker kanske. Köpte en svart långärmad tröja med som inte är med på bild. Jag kände att alla vet hur en sån ser ut så det är bara onödigt. 
Svara skor från Deichmann. Det var samma som var på bild i måndags, men dom såg så blå ut på den bilden så här kommer en lite tydligare. Det är mina nya jobbaskor! 
Köpte även ett armband inne på Ur & Penn. 
Hårspänne från Ur & Penn.
Diadem från Ur & Penn.
Öronhänge från Ur& Penn.
"HipHop" keps från New Yorker. Bara för den är blå! Men någon gång kan jag kanske använda den.
Topp från Gina Tricot! 
Nescesär från H&M till mina tabletter för hyn och smörjor jag behöver på grund av det, 
Leggings från Crazylady.se
Leggings från Crazylady.se
Leggings från Crazylady.se
 
Jag tror att det var allt jag köpt sen jag la upp något senast. Det har kostat en hel del att få ordning på hyn så nästan alla pengar går till behandlingar och produkter och så vidare, tyvärr. Hade hellre lagt dom pengarna på något roligt istället. 
 

Kommentera här: