Sorry!

Det var rätt länge sen man skrev nu. Måste bli bättring på det där!!! Idag jobbade jag på Konserthuset och efter det gick vi lite på stan. Jag köpte en borste med spegel i, ett halsband och ett slags linne. Efter det var det mer jobb. Sen in på City Gross för att köpa hö till Hugo och sen åka hem. Hittade även en Cola med Robin på, får nöja mej med det när mitt eget namn inte finns med:)

Sen blev det hem och äta, sen duscha, sen springa upp och ner femtioelva gånger i trappen. Jag har även betalat mamma allt jag är skyldig nu när hon äntligen har hittat kvittorna! Så nu har jag inga skulder till någon längre:) Sen blev det att klippa av naglarna lite, dom var alldeles för långa och höll verkligen på att gå av, dom böjs hela tiden:( Så nu målar jag dom lite med. Mamma fick välja färg;)

Bilder på det jag köpte och naglarna kommer i mon, hoppas jag. Vet inte om det är skola i mon heller, verkar inte så. Blir nog på torsdag istället för då har min klasskompis kanske fattat att man måste kolla mailen ibland.

Nu ska jag fixa lite till med naglarna och sen ska jag sova! Robin sov här inatt, det var mysigt att sova över mitt i veckan med, var ett tag sen:)

Kommentera här: