Cosmopolitan

Har precis gjort klart en serverings uppgift jag fick förra veckan. Jag hoppas verkligen att den är rätt gjord för jag har suttit nästan 2 timmar med den, blir förbannad annars!! Men men, kan inte tänka på det nu:) Ska snart sova, tänkte läsa lite av den hotell läxan vi fick idag med. Men funderar starkt på att lägga mej istället. Å anda sidan så behövde vi inte komma ihåg allt vi läste i boken så jag kan skumma igenom det lite, men sömn är så lockande!

Har jobbat idag med, tog två timmar denna gången. Kan ha med att göra att vi faktiskt var ensamma denna gången och inte behövde anpassa oss efter de som jobbar där.

I mon blir det mer skolarbeten. Nu när jag äntligen har saker att göra så vill jag inte ens göra dom. Men måste få fart på projektarbetet så jag blir klar i år… Ska nog söka ett jobb i helgen, verka skit kul! Sista ansökningsdatumet är om två månader i för sej men det gäller ju att vara ute i tid med.

Nej, nu ska jag tvätta av sminket och borsta tänderna så får vi se vad som händer efter det. Läsa eller sova, god natt! 

Vi kör en till sommarbild - bara för jag älskar sommaren! 

Kommentera här: