Tjena!

Sitter i mitt rum och tittar lite på TV, känner mej rätt trött. Har inte sovit hemma sen i fredags så är rätt seg. Det är skönt att sitta själv lite med eftersom man har varit bland folk HELA dagarna...

Syrran ska till Vislanda en runda så jag följer med och är hos Robin lite. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir väl att se film eller något. Även om det är skönt att vara ensam så blir man lite stressad av att vara själv.

I mon ska vi kanske till stan och kolla klänningar med mamma och jag och syrran ska äta för att fira våra körkort (äntligen) så få göra så mycket jag kan innan dess. Måste göra lite hotell läxa.

Nu ska jag säga till syrran att jag följer med henne. Lite senare kommer det bilder på balklänningarna jag provade igår. Dom är på mobilen och har inte den på mej just nu:)

Kommentera här: