Slottet

För ett tag sen kom vi hem från att ha gått uppe på det där slottet jag nämnde tidigare. Det slutade regna och vi tog bussen upp dit och kollade runt. Riktigt häftigt var det men shit var läskigt på den höjden! 

Linda och jag försökte gå fram till en katt innan men den sprang iväg, det fanns fem vid ingången/utgången. Sen när mamma köpte lite så såg jag en av dom och gick fram igen. Sträckte fram handen mot den, det visade sej att det var nog en kattunge:P Men den började gosa med min hand direkt och sen var vi vänner. Den gillade att bli kliad på huvudet^^ Den andra katten bet Linda och då bytte vi så jag klappade den, för den hade inte bitit mej först. Men den bet mej lite med sen och en gång gapade den bara mot mej:P

Men vi gick hela vägen ner med så vi var borta i ca 2 timmar där, riktigt duktiga va vi! 

En bild från en av utsiktsplatserna! Det var egentligen inte så mörkt som det ser ut som, men tyckte den blev fin ändå:)

Kommentera här: