Minnet är kort ibland

Glömmde helt bort att ta kort på pizzan, men när jag tänker efter var det inte mycket att se på heller för den delen. Kanske kommer upp en bild i mon på något bättre? Har haft råttorna lite i sängen igen medan jag suttit vid datorn. Men sen blev dom för jobbiga så nu är dom i son bur igen. Måste bara ta bort lakanet, plasten och täcket innan jag kan dit med mina saker. Har alltid dom tre sakerna som skydd mot sängen för dom kissar, bajsar och biter hela tiden

Men jag är faktiskt riktigt trött, konstigt nog så ska nog sova om en stund. Försöker få Nils att förstår hur många avsnitt Glee innehåller men han ha inte skrivit på ett tag nu så jag vet inte om han kollar upp själv eller om han gör mat så länge istället^^ Intressant ämne liksom och han vet hur jag blir när jag vet att jag har rätt:P I mon kommer Janne och Anne! Då blir det sång, dans och mys så det smäller om det!!!

Kommentera här: