Christmas nails.

Jag har roat mej med att göra naglarna lite mer juliga. Jag tycker personligen att jag har lyckats med det, men dom blev ändå inte så jätta bra precis. Jag har hittills bara gjort en hand, gör nog den andra innan jag ska sova. Ska snart och köpa chips så kan det blir bara kladdigt att äta med nymålade naglar + att det ska alltid kladda ut sej. Det smakar inte heller så gott.
 
Det blir inte att åka till Robin ikväll på grund av att en i hans familj har blivit sjuka. Vill inte bli smittat + att han själv skulle sova hos en annan istället för det. Jag har haft rejäl PMS idag dessutom så känner inte riktigt att jag vill umgås med folk för jag är inte det minsta trevlig då. Hur snällt är det liksom?
 
Nu ska jag kolla runt på lite kläder på olika hemsidor tror jag. Är nog lite shoppingberoende i alla fall. Vill ha fler skor!!!

Kommentera här: