Hemma idag.

Idag är jag hemma från skolan, har ont och är svin trött! Det känns inte som man sovit något alls inatt. Jag gick och la mig vid halv 10 igår kväll och vaknade vid 7 idag, det är att sova ca 9 timmar, vilket är mycket ändå och jag borde inte vara så slutkörd!

I morgon är det prov i idrott med, så jag sitter här hemma och öva lite inför det, vill gärna klara det! Eftersom jag ändå är hemma idag så ska jag försöka göra lite skolarbeten, för då ha jag inget kvar sen och ligger bra till! Jag har en Power Point uppgift i engelskan som jag ska öva på med^^
Jag fyser rätt mycket med, igår frös jag sen vi slutade skolan och hade ändå mycket kläder, vill inte bli sjuk, släkten kommer ju på söndag:(

På bilden är min super söta katt Liza! Måste säga att jag är rätt nöjd med bilden ;)

Kommentera här: