Shoppingen från Göteborg!

Någon sak från en underbar liten butik som heter Kawaii Shop. 49:-
Navelsmycke från UVX. 99:-
Navelsmycke från UVX den med för 99:-
Nagellacksborttagning från Cubus för 49:-. Älskar påsen!
En parfym från H&M för typ 39:-
Ögonfransböjare från H&M för 29:-
Nagellack från H&M för 39:-
Deo från H&M för 20:- (därför jag köpte den)
Väska från Accent för 249:- (lika dan som den blå jag har men mindre)
Kjol från H&M för 49:-
Linne från H&M för 99:-
Klänning från Missäy för 99:- (var tveksam till den i början men hittalls har alla sagt att jag passar bra i den, ifall de inte ljuger då)
En lång kjol från en liten butik i Haga som heter Pacs tror jag det var. De hjälpte barn i Pakistan tror jag det var. Jag köpte den typ baar för att den är illblå! Sen få jag ha den som klänning eftersom den är lite för lång för mig att ha som kjol + att den är för stor för midjan. Den fanns bara i en storlek och kostade 200:-

Detta var vad jag ha köpt under veckan då.
Och de här vann jag på hjul inne på Liseberg. Lagom stort att ha i bilen^^

Kommentera här: