Idag, lördag

Janeth och Annelie stack vid 12 tiden för de skulle shoppa julklappar och lite så. Linda och jag stannade kvar och städade lite medan vi väntade på mamma. Vi dansade lite igen med. Janeth, vi lånade ditt spel igen, bara så du vet! <3 Sen kom mamma då och vi åkte för att jobba. 

När vi kom hem sen hade pappa gjort skit god mat!! Något grekiskt, aldrig smakat det förr, men äter det gärna igen:P Sen gick jag upp och satt med råttorna lite, det verkade som de blev glada att se mej:) Har även städat lite och packat upp mina saker jag hade med.

Linda kom upp sen med och vi slog in lite paket. Vissa vet vi ju vad vi ska få så dom får vi slå in. Mamma tycker det är såååå tråkigt att slå in så då kan vi hjälpa till lite. Sen gick jag ner till Linda och vi spelade Wii igen. Nu sitter jag här. Ska se ifall jag kan få upp resten av klippen idag.

Kommentera här: