Usch och fy!

Idag tänkte jag ju vara duktig och gå en lång runda. När jag gick ut precis så var det soligt och varmt så jag, men jag hade ändå paraplyet med mig.

När jag kom till viadukten (typ Willys) så började det ungefär att spöregna. Okej, jag hade nästan kommit upp för den. Då fick jag vända och gå hem eftersom att paraplyet höll på att blåsa sönder. Så där gick jag halva vägen tillbaka och höll i paraplyet som inte var uppfällt och såg säkert jättekorkad ut! Som tur är så kunde jag fälla upp det när det började regna som värst, men då var jag ju nästan hemma igen. Så jag var borta i ungefär en kvart bara, hade tänkt mig en timme, men det är sånt som händer.

Och en annan sak, nu är det soligt igen-.-' Precis när man ska hoppa in i duschen istället...
1 MALVAMPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:

skriven

cool header!o otur me vädret:D

Kommentera här: