Bra jobbat :D!

Var ute och gick en liten runda med Linda och pappa! Den var inte alls lång, men det är något i alla fall, men en längre runda hade varit rätt skönt det med. Heja oss!

Jag ska snart packa allt som ska med i morgon till skolan, det är Hotell B/C och Engelska B som gäller då! Får se hur det går då, dagen idag i skolan gick ju inte alls bra. Eftersom vi ska på bio i mon med efter skolan (vid 17.40 typ) så hinner jag inte jobba så mycket hemma heller utan det får bli på fredag. Fast då var det någon filmkväll på UNF så ska se om jag får komma fast jag inte är med, Linda få fråga Joel...

Vi tänkte även passa på att jobba lite snabbt direkt efter skolan, vi slutar lite senare då med. Sen ska syrran även leta present till Maxi så vi får väl hjälpa henne lite. 

Snart ska jag kolla på inspelningar och lägga mig i sängen, men först: tvätta ansiktet + borsta tänderna:)
1 yohanna:

skriven

okej, tack! <3

Kommentera här: