Vad händer, jag tittar på Simpsons!!

Bild från i torsdags innan Dag X.
Japp, sitter på mitt rum vid datan och ha igång Simpsons på TV!!! Jag tittar bara på det när Hannes är här, aa eller när det inte finns något annat med. Men ska titta på Körslaget när det börjar sen^^
Jag har precis lagt över fler bilder från min kamera, har liksom inte varit hemma så jag har tyvärr inte hunnit det. Jag har fin fina bilder från när jag och Linda spelar Wii;) Fast på spelet då, inte oss. Men jag är riktigt stolt över dem. Linda är här uppe nu med och ska väl snart ner, måste med ner för mamma vill inte ha mig här uppe, visst är hon gullig?

Men i alla fall, har varit och handlat med mamma idag, hon hämtade mig vid 3 tiden hos Hannes för han mådde inte bra och då åkte jag hem istället. Så jag åt lite och sen blev det att fixa med mopederna, pappa gjorde det mesta såklart, han kan ju bäst. Men det blir nog att köra någon dag sen. Så efter det handlade jag med mamma och nu sitter jag här. Men ska som sagt ner sen.
Här är min favorit mugg som jag fick från älskling i julklapp! Jag har aldrig fått en bra bild på texten i muggen, men i torsdags när jag drack te i den så kom jag på att jag skulle testa nu när jag har en bättre kamera, och bilden blev jättebra tycker jag. Man ser ju vad det står.
I morgon eller senare kommer det fler bilder, bland annat på mitt öga, igen!

Kommentera här: