To dah Växjö ;)

Bild på mig idag.
Idag blev det stan med Linda! Det var roligt och tyvärr hittade jag saker att köpa^^ Köpte en en väska som jag är helt kär i!!! Kommer bild på den snart.
Vi lunchade med mamma med på något ställe vid City Gross, det avr verkligen skit gott! Men åt för mycket och jag tror faktiskt att alla tre hade ont i magen efteråt xD Idag kände jag för sommar och eftersom det var så tråkigt väder ute så körde jag på röda läppar! Jag tycker faktiskt att det är snyggt med det. Synd att vädret inte tyckte samma som jag idag bara, Linda och jag höll nästan på att blåsa bort?!
I alla fall, när vi kom in till stan så skulle vi träffa Maxi, jag säger bara såhär: Skyll dig själv om du gå på stan med två tjejer på shopping humör. Vet inte om han tyckte det var tråkigt eller något men i alla fall. Sen blev det att ta bussen hem själv för mamma och Linda skulle på bio och jag har redan sett den. Så jag har varit nere hos pappa nästan hela tiden och lekt med katterna, skoj!
Nu kommer en massa bilder från idag!
Jag provar solglasögon på H&M.
Linda provar skor på H&M.
Linda provar fler skor på H&M.
Linda provar en klänning på H&M.
Jag provar linne och skjorta på H&M.
Jag provar shorts och magtröja på H&M.
Linda provar t-shirt och shorts på H&M.
1 Linda ;):

skriven

Även här ser huvet stort och oproportioneligt ut ;) Är ju så beredd på varje bild med (Y)



Just nu sitter Göran och svälter ihjäl och snorar ner mitt knäveck :o

Kommentera här: