Tisdagens köp!

Vi börjar med två linnen i grön och svart och en pyjamas tröja med en gullig liten krokodil på. Jag tog inte kort på byxorna man fick med, men det ser ut som svarta mysbyxor.
Två långarmade tröjor i grå och svart. Ett par jeans shorts, riktigt nice!
En lång skorta i svart, en t-shirt som är blå och en jeans skorta typ.
En röd aktig hårfärg, två par lösögonfransar och sex olika nagelfilar. Vad som inte är med på kort här med är en slags sax som "tunnar ut" när man klipper med den.
Ett CD fodral, en deo och två paket sminkborttagning.
Tre olika nagellack i vit och två nyanser av grön. En liten väckarklocka i blått, en ögonbryns picett och en liten svart väska.
En nesecär som få plats i väskan, mascara, puder och tre armband i rosa, lila och en vanlig kedja.
Och en liten närmare bild på armbanden, speciellt på den jag gillar mest, vilket är det med ett ankare och en "ratt" på en båt. Jag har börjat älska ankare på alla saker. Så nu har jag skaffat mig ett armband med det på^^
Jag älskar också peace märket så jag har två favoriter just nu.

Kommentera här: