usel dag

Min dag har varit upp och ner. Sovit uselt för igår kväll körde någon ihjäl Tilly utanför huset. Jag skulle sätta in i maskinen och såg att hon låg där ute så jag ropade på Lucas så sprang vi ut. Just då hade hon ögonen öppna och ryckte i ena benet men det va dödsryck sa Lucas för han tog henne direkt och gick och begravde henne i trädgården. Grät till och från hela kvällen och sov därför skit också. Hon brukade alltid sova på ena kudden så det va jobbigt. 

Idag ha jag jobbat som vanligt men varit trött och tappat fokus lite hela tiden också. Så när jag åkte hem la jag mej I soffan och tittade på Youtube. Grät igen. Sen kom Lucas hem och han hade en bukett blommor till mej❤️ bröt ihop igen då. Så nu står dom på övervåningen så jag kan se dom hela tiden. 
Kvällen har varit häng i soffan hela tiden och så kommer den fortsätta. Är svin trött så lär väl somna här också några gånger. För en del är det töntigt men det känns inte kul att lägga sej i sängen när inte hon är där. 

I mon ha vi inga planer. Ska försöka träna tänkte jag. Skulle gjort det idag men ville bara hem. Så vi gör ett nytt försök i mon! Ska även färga håret tänkte jag, det är dags nu.


Kommentera här: