äventyr

Idag gick Lucas med på att åka in till stan för att köpa ljusstakar eftersom vi inte har några. Jag tror jag ha hängande kvar sen tidigare jul men inget på fot och jag vill inte ha såna där vanliga man hade förr. Hade hittat en fin på Åhléns outlet men fanns inte i rätt färg såklart men vi hittade en annan som jag övervägde sist men inte kände helt för så det blev inge. Ångrar det nu för det fanns bara 1 kvar i svart och jag ville haft 2. Men blev en till köket i alla fall. Ska fota och lägga upp när det är klart i alla rum

Det slutade inte med en ljusstake. Vi gick först in på biltema och köpte en ljusslinga till granen och spolarvätska. 
Sen blev det dollarstore och där blev det 2 stjärnor som ska hänga som ska va i nya kontoret, rummet Gustav bodde i. Hittade såna ljusstakar jag ville haft men de kostade 250 och Åhléns outlet 150 så blev ingen idag. Vi köpte röda handdukar till köket och en lampa till köket som vi ska ha sen. Har aldrig gillat den vita vi hade så den bli utbytt 
Sen en sväng till Åhléns outlet och köpa 1 ljusstake, en julklapp till en i familjen och en till Lucas. 
In på arken zoo och köpa lukt spray ifall någon av djuren kissar inne 
In på city gross för att köpa ett lego åt mamma, fick med en bok till mej och en julklapp till barnen 
Sen tog vi maxi för vi behövde lampor till de hängande stjärnorna. Köpte 4 lampor, en tröja till mej I julklapp från Lucas, chokladkalender till båda 
Lucas ville gå en runda på Grand också så då gjorde vi det. Gick nog bara in på new yorker och där köpte jag en tröja och ett par byxor. Tröjan ska bytas för den passade inte alls. 
Sen gick vi in på Clas Olsson och där blev en spegel till mej I julklapp från Lucas (hade tänkt köpa själv först) och en stjärna, ska sitt på en befintlig lampa i tvunget
In på systemet och köpa lite gott 
Sen blev det plantagen som sista anhalt för att köpa en liten buske att ha på trappen och en ljusslinga till den 

Vi skulle alltså bara köpa ett par ljusstakar men betade av de flesta butiker som fanns. Det va ju smockat med folk överallt men vi behövde typ aldrig stå i kö för något alls. Vi köpte inte dirket saker som va på rea heller utan saker som behövs nu typ. Det va min spegel som var nedsatt i pris och Lucas julklapp men inget annat tror jag
Jag är ändå glad att det blev så mycket för det mesta är klart. Ska köpa till mamma och pappa och ett par saker till barnen men jag kan  beställa det mesta så blir nog att göra det. 

Sen åkte vi och hämtade Ozzy som va hos mamma så länge och åkte till Lucas mamma för att hämta en krans hon hade gjort som vi ska ha på dörren. Hem direkt med alla saker och sen kom Lucas bror och hämtade oss 16.30 så åkte vi till deras pappa åå tacos. Alla va trötta så vi åkte innan 21 och ny ligger jag och ska sova. 
Vi va i stan mellan 11.30-14.30 typ så hann ändå med mycket på den tiden. Köpte med Burger King på vägen, behövdes. 
Så nu ska jag spva och i mon blir det lite fix med ljusstakar och kanske Några gardiner som ska bytas,  mys. Ska även byta lakan och tvätta 

Kommentera här: