Snart klart

Vi har fått reda på vilka vi ska opponera på (tror det heter så) och det ska bli spännande! Just dom här två vi fick är väldigt duktiga på det dom gör så det ska bli kul att läsa deras text! Matilda och jag ska ses nästa vecka för att prata ihop oss inför detta så det inte blir lika illa som förra gången. Men innan dess tänkte jag ändå läsa igenom den och se om jag hittar några stavfel och sånt där smått. Men det är vad som ska göras och när det är klart och vi ändrat det som vi måste efter råd från både elever och examinatorer så är vi klara! Då börjar nästa kurs och det är bara 2 kvar innan examen! 
 
Idag ska jag till gymmet och cykla lite tänkte jag. Har extrem träningsvärk efter bodypumpen i tisdags så vi få se hur det går. Men det är skönt att komma tillbaka efter sjukdoms-veckan. Ser fram emot att få mer tid till träningen med när uppsatsen är klar så jag kommer in i mina rutiner igen. 
 
Hade visst ingen ny bild på dropbox så få bli en gammal! Färgade håret igår så det kommer det bild på sen och även det jag köpte i stan men dom bilderna har inte kommit in i datorn än.
Min lilla flicka! <3
 

Kommentera här: