Pass 3 av 7

Idag är det mitt tredje pass av mina 7 på raken! Har gått rätt bra faktiskt. Det är 3 kvällar jag har haft nu och i mon jobbar jag morgon pass eftersom det är personalfest i morgon också, skoj! Har nu bestämt mig för att inte dricka alkohol så jag kan köra hem sen. Har bokat ett lunchpass på gymmet på måndag och vill gärna gå på det, det är cykel! Så jag kommer få ta med kläder och smink (behöver definitivt bättra på under kvällen) till jobbet, tror jag har typ 40 min på mig att bli klar eller något.

Idag i alla fall tror jag det blir rätt lugn kväll (peppa peppa). Det är så varmt här så svettas för minsta rörelse typ. Hade kanske hellre varit med Linda och övriga på Astrid Lindgrens värld idag och lekt runt med lillan. Men det få bli en annan dag! Idag ska vi tjäna pengar. Wop wop

Kommentera här: