Bilbingo

Linda skickade bild innan på en vinst då hon och mamma var och spelade bilbingo! Så grattis till det syrran :) Tyvärr kunde jag inte med på grund av jobbet men det tar vi en annan gång! Mamma hade tydligen sagt att nu kommer nog bebisen bara för Linda vann och då kände jag paniken komma. När Ellie föddes så jobbade jag och jag hoppas det tajmar bättre så jag är ledig denna gången. Ellie är så trygg med vår familj så det kunde vara skönt att va ledig så man kan ta Ellie en stund ifall Linda behöver lite ensamtid med den nya bebisen, eller om hon behöver hjälp med något annat. Jag längtar så mycket efter den lilla och nu är det inte långt kvar! :D Jag vet att Linda gärna föder när som eftersom hon har så ont nu för tiden och troligtvis är det något som kommer släppa när bebisen är ute. Så för hennes skull hoppas jag att hon föder snart.

Vet inte hur mågna inlägg det är nu som handlar om den ofödda bebisen M men troligen för många kan en del tycka. I alla fall så är det midsommar till helgen och jag hoppas på att ingen bebis vill komma ut då för det vore inte så kul att komma in på BB full (om man ens kommer in då) och köra själv går ju inte heller. Men ser fram emot en rolig midsommar med god mat och folk jag tycker om.

Vi börjar med lunch hos mamma och pappa (som det ska va!) och sen ska vi kolla var det finns midsommarstång någonstans och dansa med Ellie precis som förra året. Vi tog jättefina bilder på henne vid en midsommarstång vid kyrkan så hoppas dom gör en i år också som vi kan ta kort vid. Dock kommer det nog inte vara lika lätt denna gången eftersom hon hellre springer runt än sitter still :P Vi hörs, godnatt!

Kommentera här: