Önskelista Sephora

Ingen aning om allt detta finns på Sephora i Stockholm ens men jag hoppas! Kanske besöker en affär tidigare, vore kul att åka till Malmö med någon kompisar en helg eller så och Emporias Sephora har jag för mig är rätt stort. En del saker finns på till exempel Kicks men jag vill gärna köpa allt på Sephora. Ni vet, en stor och fin påse så man ser lite lyxig ut ;) För dom säljer inte direkt lågpris-smink där. Inte säkert att allt detta pssar mig eller att jag ångrar mig när jag är där men här kommer det jag önskar mig just nu:
 

- Urban Decay Setting Spray

 


- NARS concealer Chantilly

 


- POREfessional

 


- Benefit "gimmie brow"

 


- Anastasia Glow Kit Nicole/Moonchild

 
- MaryLou Manizer
 

- Pump till Marc Jacobs foundation
- Estee Lauder Double Wear Stay-in-place foundation

 

Det enda jag vet som passar mig är NARS concealer för den har jag redan. Nu vill jag ha den i burk för jag har sett att den ska vara fruktansvärt bra. Den jag har är i sån "flska" med en slags borste i. Alltså sämst på att förklara så hr kommer en bild

 Funderar även på att köpa en ny burk med ögonbrynsfärg för det börjar torka ut i den jag har. Men jag tror det klarar sig i ca 2 månader till. Sen vet man aldrig, kanske hittar något annat skoj som hinner komma ut till dess! Gäller bara att försöka spara lite mer så det inte känns allt för illa när man väl ska betala detta sen. 

Kommentera här: