Frukost

Jag är sämst på att göra fina och lyxiga frukostar för jag äter 98% av dagarna precis samma frukost. Övriga 2% är när jag inte sover hemma eller exempelvis äter rester som blivit över. Men i veckan fick jag för mig att göra något annorlunda! Min frukost brukar se ut såhär:
Ibland har jag perioder då jag äter yoggi till men var ett tag sen nu. Denna bilden är rätt gammal. Jag vet inte varför jag tycker att det är så gott med detta men när jag vaknar och är hungrig längtar jag efter denna mackan. Dom är rätt små dock så man står sig inte så länge på dom. Men det brukar jag inte göra av frukost i vilket fall.
 
Men i veckan då fick jag för mej att göra lite annaorlunda frukost:
Det är prinskorv, avokado och pocherade ägg. Sen har jag en grej för sweet chili sås när det kommer till sån mat. Om mamma gjort stek potatis och falukorv så tog jag alltid sweet chili sås till det. Så gott! Jag stog mej faktistk rätt länge på detta måste jag säga. Jag brukar vara hungrig efter ca 2 timmar igen men tror inte jag var det efter detta faktiskt. Är det något jag är bra på så är det minsann att äta! 
 
 

Kommentera här: