Godmorgon!

Nu är sista natten gjord för denna gången och jag är ledig i några dagar. Har skolarbete att sitta med så ledig är jag inte på så vis. Kommer sova några timmar idag och sen måste jag in till stan igen och hämta min telefon. Skulle hämtat den igår men vaknade 17.59 och grand stänger 18.00 på helgen så det sket sej lite. Men nu orkar jag inte vänta längre så ska ta mej in och fixar det tänkte jag :) Kanske ska kolla igenom reklambladen också och se ifall det är något att ha på Maxi när jag ändå är där. Annars har jag inga större planer för dagen! Plugga lite om jag får lust och städa lite med, skulle behöva dammsuga igen. Vi hörs igen när jag fått tillbaka min telefon, när jag fungerar som människa igen. Vad man vänjer sej fort alltså, hatar min gamla telefon redan...
 
Vi kör en godnatt bild igen.
 

Kommentera här: