Min vecka

Idag är det visserligen redan tisdag men kom på att jag kunde skriva veckans planering! 
 
Igår var det först skolan mellan 9-16 men vid halv 3 gav jag upp och åkte en snabbis till City Gross för att handla lite till tacopajen som vi åt till middag! Jag höll på att somna i skolan och nickade till flera gånger efter lunch så jag kände att jag inte kunde vara kvar där. Jag åkte även förbi pappa lite, det såg ni kanske på "hitta katten" bilden. Lämnade av lite saker och hämtade en matlåda som mamma fixade till mig - sjömansbiff! Efter maten la jag mig för jag skulle jobba natten.
 
Nu är vi på tisdag! 
Idag har jag sovit ca 2.5 timme och är nu i skolan. Den slutar vid 16 men vi få se om jag orkar hela passet. På kvällen sen har jag bokat ett pass Bodypump på 30 min, borde orka det trots lite sömn. Det är faktiskt mina enda planer för tisdagen! 
 
Onsdag! 
Idag har jag bara ett lunchpass inbokat och det är RPM 30 min. Det är en cykelpass men ingår i Les Mills sp jag tror att det är lite jobbigare än vanligt cykelpass. Jag har kört RPM för ett par år sen och det gick fint! Dock fick jag kramp i vaden i söndags så vi få se hur det går denna gången! Jag ska även försöka byta däck och hälsa på pappa efter träningen :)
 
Torsdag!
Kvällsjobb står på schemat, i övrigt inga planer. Läsa och plugga lite hoppas jag det kan bli för i helgen har jag inte tid! Lillan ska vara påskkärring och jag hinner inte se det :(
 
Fredag! 
Idag hände roliga saker! Först och främst är jag och Robin bjudna på lunch hos hans föräldrar vid 13 tiden, jag gissar att det är påskmat. Sedan vid 16 tiden ska vi fira mormor som fyller år! Jag har för mig att hon skulle laga Porterstek och jag älskar det så jag ser verkligen fram emot dagen! Vad vi hittar på sen vet jag inte, kommer nog vara hos mormor hela kvällen :)
 
Lördag! 
Vislanda marknad - årets händelse för Alvesta kommun! Planen är att gå på marknaden med syrran och jag tror att hon skulle ha med någon från mamma-gruppen. Superkul! Vi träffar alltid släkten och står och pratar länge med så det är roligt! På kvällen vet jag inte vad som händer, Linda har sagt att jag kan va med dom och Robin vill att jag ska va med honom så vi få helt enkelt se vad det blir :) Blir nog fest kanske 
 
Söndag! 
Idag ska vi äta påskmat hos min familj! Vet inte om det är idag man letar ägg (ja, vi gör det ännu) eller om det är tidigare i veckan. Sedan står jobb på schemat! 
 
Jag har förresten införskaffat mig ett nytt mobilskal. Det är Dödsrelikerna på från Harry Potter och det är tunnare än det jag hade, vilket var meningen. 
 

Kommentera här: