Godmorgon!

Eller god middag brukar man kanske säga vid denna tiden. klockan ringde vid 9 men jag vägrade gå upp så låg kvar till 10 kanske. Sen blev det att göra frukost och slappa lite till innan det var dags att plugga lite igen. Dom senaste dagarna har bestått av läsning typ all ledig tid jag har hemma. Satt till halv 12 inatt och läste. Men jag ligger som sagt bra till. Har dock fått 4 kapitel extra att läsa då lärarna glömt säga till oss vilka kapitel i en annan bok vi ska läsa, en bok vi ska ha med oss varje gång vi är i skolan. Så igår fick vi svar och jag läste första kapitlet i alla fall. Har nu precis läst 2 till och ska läsa det sista till tisdag innan jag fortsätter i den andra boken.
 
Vid 2 tiden sen kommer Linda och lillan hit och hälsa på, sen ska jag följa med till BVC för att se hur stor lillan har blivit nu när hon passerat 4 månader! Hon börja bli tung nu så hon väger nog en del. Sist låg hon väl 6kg sträcket och hon känns mycket tyngre nu (såklart).
 
Detta var min kväll igår.
Först tittade jag på Ullared med pappa och en liten kille som ville va med.
Sen var jag hungrig och hittade inget jag ville ha så blev fetaost och min fruksotkorv, någon rökt korv och rostade mackor och till det hade jag mitt te som jag fick av Robins familj i julklapp. Det var godare igår teet, det smakade lite mer sött än förra gångnen.
Jag har sån träningsverk i ryggen ffrån tärningen igår, jag börjar bli otränad tror jag. Eller beror det på min ställning i sängen när jag ligger och läser. Det är inte ergonomiskt..
 

Kommentera här: