Dålig idé

Jag valde ju att inte äta innan träningen eftersom jag inte var så hungrig. Det var dumt av mej... Jag blev både surrig och fick ont i huvudet. Märker också att jag börjar få svårare och svårare att andas på dessa pass. Jag vill ju ta i allt vad jag kan, vilket jag gjorde idag för jag kunde knappt gå ner för trappen, men tar jag i för mycket kan jag inte andas ordentligt längre. Luften når inte lungorna utan vänder på halva vägen typ. Hoppas verkligen att jag får en tid för astmaundersökning, hade varit skönt att få hjälp i så fall.
 
men i alla fall var det en dålig idé att inte äta innan. Men den frukosten jag gjorde sen, OMG vad det var gott!! Rostad macka med avokado och rödlök som jag kryddade med salt, svartpeppar och chili. Ovanpå la jag spenatblad. Åh sså gott det var! Kommer nog bli samma i mon tror jag, om avokadon är tillräckligt mjuk :)

Kommentera här: