På rummet igen

Vi gick ut och åt på Angus på paddington, tydligen samma som vi åt på när vi va här med mamma! Det var dyrt men riktigt gott! Jag tog en cesarsallad och en cola, 18.6 pund. Det är ungefär samma som hemma men dom andra som tog kött fick betala minst 35 pund var för sitt. Pundet ligger på ca 13.20 kronor just nu så det är en del. Men vi va alla nöjda och mätta! Robin och jag gick hem efter det men mamma och Monika gick vidare till en annan pub. Vi åt för mycket så fick inte ner något mer alls. Så jag ha tvättat av sminket och lagt mej i sängen nu. Robin har det bra så han kan bara lägga sej direkt :P Vi har inte borstat tänderna ännu så det är bara det kvar :) 

I mon ska vi shoppa lite. Jag ska kolla en del men dom andra verkar inte så sugna på det. Tydligen spelar det ingen större roll vad jag vill göra så därför åker jag nog ner till stan före dom andra kanske. Det är lättare att gå färre än att alla ska gå ihop ändå. Vi få se vad som händer!

Kommentera här: