nyår

Igår var det nyår även här i London! Vi började dagen med frukost på Starbucks och sen skulle vi åka till piccadilly och trafalga och var inne i souvenir butiken som finns vid piccadilly och köpte lite saker där. Vi va även inne i m&m world oxh handlade en pyjamas. Målet sen var att ta oss till buckingham palace för att titta på den. Sen gick vi över st. James park och tog oss till China town för att äta lunch (vid typ 3) och det var riktigt gott! Jag åkte till Oxford sen för att kolla boots och vs men hittade inte det jag skulle på boots och kön på vs var det längsta jag sett alltså! Jah lämnade mina trosor och gick för det var bråttom att kunna åka ner till firandet vi skulle på så var hur svettig som helst när jag kom tillbaka till hotellet. Dom andra åkte före mej för dom ville inte med. Och det gick bra då förutom kön på vs... Sen åkte vi till firandet vid floden. Vi var där vid 7 och det började vid 12, väntade i kylan rätt så länge med andra ord. Det var fint att titta på men vi stod lite illa till så vi såg inte det lika fint som dom som stod framför London eye där raketerna kom från. Så det va kanske inte värt att köa så länge. Men sen åkte vi hem och sov!

Kommentera här: