Myskväll

Efter jag var i skolan och pratade så hämtade jag Janeth och så körde vi hem. Inte långt efter vi kom hem så kom Linda också. Så jag visade vad jag köpte i London och även i julklapp blev det för det fortfarande står framme haha. Så vi slappade i mitt rum innan hon blev hämtat. Efter det så duschade jag och Linda och fisen åkte hem igen och nu ser jag på Ullared med pappa! Bli sugen på att åka dit sen innan flytten och köpa inredning. Kan ju även kolla efter några billiga utemöbler vi kan ha så länge med. Vill inte ha några dyra så vi kan ju kolla där faktiskt. Innan dess bli det även ikea! Kanske åker till Mio igen och kolla säng där, tittade ju på en när vi var där och jag är sugen på den faktiskt. Sen få vi hitta förvaring att ha lakanen i för det är lite dåligt om det tyvärr. Nu ska jag kolla på Ullared igen!

Kommentera här: