Godmorgon!

Jobbade natt idag också och ska till skolan innan 13. Men eftersom jag inte ska jobba inatt igen så går jag upp vid 12 ändå så det är lugnt! Kollade lite på allbohus för att se om där fanns något nytt. Dom har faktiskt kommit upp med lite bilder på lägenheterna, kan vara för att hälften står tomma haha. Men där kunde jag se lite mer för det var saker vi inte tänkt på när vi var där på visningen. Nu vet jag till exempel att där sitter en slags extrakran i köket så vi kan ha diskmaskin och slipper fixa med sånna saker när vi flyttat in. Måste bara kolla med dom hur vi kan göra. Blev också glad för vi har fortfarande samma postnummer som jag har nu. Det gör det lite lättare att komma ihåg! Minns inte om det var något mer jag tänkte på förutom att om det ser ut som på bilderna nu i sommar så kommer jag trivas! Det kommer se jättefint ut i så fall. När lönen kommer i nästa vecka ska vi in och kolla på säng också! Då är alla stora grejer fixade, kanonbra!
 
Nu ska jag göra mej klar för skolan!

Kommentera här: