Matkoma!

Gjorde mej lite lunch och har precis ätit upp det. Asså jag är såååå mätt!! Gjorde omelett på 3 ägg, 2 skinkbitar, 2 coctailtomater och lite fetaost och till det tog jag en avokado och lite senapssill.
Tycker inte själv att det låter som att det är så mycket mat men det var det verkligen! Men det var även första gången jag tyckte att det var gott med avokado haha. Tog på vitlökspulver, salt och örtsalt. Det var riktigt gott! Brukar alltid ha en massa klet till annars men inget denna gången! Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu men det lutar åt att se på nvay faktiskt. Eller kanske läsa min ELLE tidning som är från förra månaden. Den nya borde komma i veckan som kommer så borde läst ut den innan dess.Hade 3 stycken ett tag och det stressade mej av någon anledning. Dom är bra att ha med på nätterna men eftersom det är slutet av året nu så är det två upsatser som ska skrivas så måste kanske sitta med det på nätterna och då kör vi läsning när vi kan! Vilket blir nu... Eller målar jag naglarna, jag vet inte...
 

Kommentera här: