Ullared

Idag ha vi varit i ullared jag mamma och linda. Jag skulle inte köpa något men det gick ändå på nästan 3000. Visserligen kostade några saker lite mer än annat så va ju därför. Men är nöjd med det jag fick med mej och missnöjd över att dom inte hade dom första säsongerna av navy utan bara 9-11, så det blev inget med det tyvärr.  Kanske bli en runda och köpa julklappar sen med så få kolla då om dom fått in det. Men det ha varit en bra dag men satan vad trött jag va efter, det va vi alla i för sej. Men jag somnade i bilen lite och det var riktigt skönt! Sen skulle jag och Robin egentligen åkt in till stan för att äta men nu åkte vi till Ica istället och handlade och gjorde egen mat. Blev riktigt bra men han la på så förbannat mycket så är fortfarande as mätt. 

Här kommer bild på maten, bild på shoppingen kommer en annan dag!

Kommentera här: