Bra kväll!

Har beställt hem 2 navy säsonger nu, jej! Var inne på tradera och såg att det var Ginza som hade dom för 99:- istället för 199 som CDON tar för dom. Så bestälde åt Linda med så är hennes julklapp fixad sa vi ;) Så nu klarar vi oss lite till! Synd bara att dom inte hade 5an inne för om dom hade haft den hade jag haft alla fram till säsong 8. Så nu är jag lycklig :D
 
Sen hr jag även kollat på resor till London igen. Dom hade hotellet vi bodde på sist vi va där och hälsade på Lindas gamla klasskompis, för ca 6300 med flyg inräknat. Det var per ´person i 5 nätter så det var bra! 5 stjärnigt var det ju. så mamma är på med det hotellet. Robin skrev innan att han va med på att åka till London, jippie! Han har aldrig varit utomlands och jag har tjatat och så tycker ja då att London är bra första resa för det tar bara 2 timmar ungefär att flyga då. Så nu ska jag kolla med min chef på onsdag och se vad hon säger och i så fall kan vi boka detta:D Eftersom jag är fastanställd nu så kan jag ju inte bara boka och säga att jag inte kommer dom datumen, nu krävs det lite mer! Så det har varit en kanon kväll så nu hoppas jag att natten blir lika bra!

Kommentera här: