Fredag!

Gud vad det känns som veckan går fort hela tiden, tråkigt! Idag fyller Robins kompis år, grattis! Och snart fyller Robin år också :)
 
Men det jag tänkte skriva här är att jag inte har några större planer idag. Ska plugga halva natten tänkte jag. Läst 1 fjärdedel av boken som ska vara svår och den är verkligen svår. Man blir så trött av att läsa den tycker jag. Vet inte om jag ska fortsätta läsa den nu eller ta paus från den och läsa en annan bok som vi ska läst till måndag. Vet inte hur jag ska göra men lika bra att ha båda nära till hands ifall jag vill byta!
 
Beställde även hem ett tangentbord till iPaden i onsdags! Vet inte om jag skrev det? Men den borde i alla fall komma innan torsdag så det bli kanon bra! Hoppas bara det finns Å Ä Ö för har inte lyckats hitta något billigt med det. Denna stod att det var skandinavisk layout och vad det innbär vet jag inte men antar att dom bokstäverna ska finnas med då. Annars skickar jag tillbaka det:) Beställde från CDON!
 

Kommentera här: