Godnatt!

Nu blir det inte fler inlägg. Ta ju evigheter att fixa rätt bilder och för att de ska laddas upp så håller på att somna. Därför säger jag godnatt och så skriver jag resten i mon kväll. Ska träffa Matilda på förmiddagen för att skriva klart rapporten så vi kan skicka in den. Har även bokar in träning från klockan 17.00 för att hålla igpng rutinerna. Det är det enda som händer än så länge. Kanske sitter och kolla igenom rapporten på kvällen sen när man släppt det ett tag för att dubbelkolla så inga stavfel har gjorts eller något litet slarv. Ska bli kul att skriva igen, älskar det! Hoppas bara vi kommer upp i minst 8 sidor, som det måste vara. Om inte Matilda har skrivit medan jag var borta, vilket jag inte tror för det var ju faktiskt helg och vem vill göra skolarbete då? Så är vi uppe i ca 6 sidor, så vi måste ha minst 2 till som jag hoppas vi ska kunna få ihop! 
 
Skriver mer i mon, vet inte när dock, men det kommer! :) Godnatt! 
Så här såg bordet ut innan jag fick rensa det för att komma åt datorn. 
 

Kommentera här: