Jeffrey Campbell Plural Black

Jag köpte mej ett par skor på Henry Kole! Syrran köpte lika dana skor, så nu är vi mer tvillingar ;) Har inte använt dom ön för visste inte om jag ville byta storlek och det vill jag nog inte göra. Dom blev för stora då. Men dessa kom hem till mej i fredags! Har varit och hämtat det andra paketet för dom gjorde fel tydligen så vi fick bara det ena paret då. Så jag mailade dom och dom skickade en 38 istället för 37 direkt eftersom paketet ändå va kvar där :) Kanon bra service måste jag säga. 
Det va inte det lättaste att fota så blev lite konstiga bilder. Anledningen till att vi ville ha 38 istället för 37 va för att hälen sticker ut, men den stack ut lika mycket på 38 så spelar tydligen ingen roll. Men 37 sitter bättre runt om. Ska prova 38 igen när linda är hemma så få vi se igen, få gå runt i dom hemma lite. 

Kommentera här: