Onsdag

Har ingen koll på dagarna alls längre alltså. Eftersom det inte är ett måndag-fredag jobb så blandar man ihop dagarna lite. Det är helg när man inte jobbar helt enkelt! Och nu väntar en veckas jobb, 7 pass. Idag är det ett kvällspass spm gäller, det sista passet som jag är schemalagd på än så länge i alla fall. Har schema till söndag 16/8. Så det är rätt skönt då mina favoritpass är nätter.
 
När jag hade min praktik i 2:an så hade dom speciella natt portier som jobbade. Detta var på Statt och inte här. Jag minns så väl när en i personalen sa att man måste vara speciell som jobbar natt. Jag höll med för det trodde jag att man var också eftersom man var uppe när andra sov. Sen kom jag hit och då jobbade alla natt i princip. Visst fanns det någon som bara jobbade natt, men det var inte 2-3 speciella som Statt hade. Så jag antar att jag är speciell med som jobbar natt, och gillar det.
 

Kommentera här: