Myskväll

Idag skulle janeth kommit men vi fick ändra det till på söndag. Som vanligt jobbar den ena när den andra är ledig så vi lyckas aldrig ses haha. Så söndag kan vi alla :) Så då låg jag kvar i sängen och kollade på 2 inspelningar av navy istället! Sen blev det gymmet vid 5. Spinning och cx och satan vad jobbigt det va. Vet inte om det är för jag jobbade natt, inte tränat på länge eller om det är för att jag helt enkelt körde på ordentligt. Det känns jädra bra efter i alla fall. 

Sen gick jag och plockade lite sockerärter och pappa klippte en zucchini som jag precis ätit. Helt otroligt hur mycket sockerärter vi har fått egentligen. Så pappa ha fryst in en del och jag ha en hel del här uppe nu som jah ska smaska på. Ligger i sängen och kolla på allsång på skansen nu och tänkte stanna här hela kvällen.

Har några ärter kvar som jag inte fick i mej tidigare så dom kommer till användning senare! Understa bilden är lite suddig av någon anledning. Men ligger i sängen i min pyjamas i alla fall. 

Kommentera här: