Ge mej kinamat!!!

Läste Dessies blogg och hon har ätit kina mat och jag blev så sjukt sugen på det nu. Och inte vilken som helst, utan den vi åt första gången i London eller den vi åt med Elin på ett ställe i Chinatown. Jag både älskar och hatar dej (Elin) för det för det var bland det bästa jag har ätit, men jag kan inte få det här... Så det är jag extremt sugen på! Få bli London igen, bara för maten ;) Några kollegor har varit där precis med och man bli så sugen! Fast dengången vill jag verkligen turista och se massa saker som man måste se. Och gå på afternoon tea är mitt krav på nästa resa! Mmm, mat!
Denna översta bilden är från London med Ein. Ser inte så speciell ut, men satan var speciell den var!
Och detta är ju från när vi var där med mamma och köpte med oss från Harrods!
 
 
 
1 Elin:

skriven

Haha, Förlåt, du får åka dit igen någon gång och käka där igen! (Ta gärna mig med er för saknar London extremt mycket) ;)

Svar: Lätt alltså ;) vi få ta en weekend dit och äta kina mat haha ;)
My

Kommentera här: