Walk the line

Åkte till Robin vid ca halv 6 tror jag det var för han skulle fixa med ved och lite sånt:) Fast det gjorde han när jag kom ändå så han va lite långsam;) Fixade över så jag fick filmen med, tack baby! Tanken var ju med att jag skulle kolla på filmen och göra klart uppgiften ikväll men det blev inte så. Stannade lite längre för Linda kom lite senare än jag trodde och Moppe gillade verkligen inte henne i början så tog ett tag innan han vågade komma lite nära henne :) 
 
Så vi var väl hemma runt halv 10 eller något. Bokade bio till alla hjärtans dag - 50 nyanser! Ska bara boka ett bor också och vi är inte riktigt överens om var. Jag vill ha 4 krogar och Linda vill ha Rosegarden så jag vet inte riktigt vart det bli. Tänkte boka i mon i så fall! 
 
Nu ska jag ta och tvätta ansiktet och borsta tänderna och gå och lägga mej! Är riktigt tröt faktiskt men behöver inte upp förrän vid 8.30 typ.Gympan drar igång i mon med, inte sugen ett dugg. Ska bli skönt att inte ha den nästa termin! Godnatt
 

Kommentera här: