Smått irriterad

Beställde hem Harry Potter böckerna som jag inte hade. Det var två stycken av barn versionen på engelska. Nu kom den en igår och den är helt fel!!! Dom skickade en som inte ens ser ut som på bilden?! ISBN nummret är samma på hemsidan som på boken och fakturan men tänker inte betala för en bok som jag inte har beställt.
 
Denna översta bilden är den som dom har på hemsidan. 
Och detta är boken som jag fick. 
För mej är det viktigt att jag får den rätta för annars passar den liksom inte in i samlingen. Så det stör mej rätt mycket!!! Har mailat till CDON och väntar på svar nu för att se vad dom säger. Svårt att förklara när man har fått rätt sak enligt papper och sånt, men inte enligt hur den ser ut på hemsidan. Den kostade typ 87:- eller något så är inte speciellt mycket, men för fel sak är det tillräckligt tycker jag så tänker inte betala för den! 
 

Kommentera här: