Snodd av Kissie, igen

Återigen har jag snott en lista av Kissie som jag tänkte svara på. Bra att fördriva tiden med något. Jobbade min sista natt detta året nu inatt, mitt sista pass alls detta året. Egentligen skulle inte jag jobbat men nu blev det så och det gör mej inte ett dugg faktiskt. Hinner packa och fixa inför London senare idag ändå. Detta är tidsinställt från natten!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Något som jag aldrig gjort förr? Jag blev moster, om det räknas? Jag har ju praktik på en resursskola och det har jag heller aldrig haft innan.  

Har du några nyårslöften? Har aldrig några nyårslöften, kommer bara glömma bort vad jag ha bestämt haha.

Blev några av dina vänner föräldrar i år? Ohja! Ett par släktingar och några klasskompisar från grundskolan samt ett par i min nuvarande klass är med barn! Det är inga jag umgås med direkt men ändå. Syrran fick barn!

Vilka länder besökte du? Vi kan ta det i turordning: London i mars, Paris i maj, Turkiet i augusti och nu London igen i december. Har varit i Danmark med eftersom flyget gått därifrån de flesta gångerna, men har inte sett staden i år.

Vad önskar du att du gjort mindre? Shoppa haha! Köper för mycket skor alltså, det är sjukt!

Bästa köpet? Oj! Min Michael Kors väska kanske? Just nu är det min varma gosiga tjöcktröja från New Yorker för den värmer så bra på vintern, men det är nog inte det bästa på hela året.

Bästa minnet från 2015? Att jag blev moster!

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Jag tror att jag var hemma. Vet inte om det var på min födelsedag eller om det var någon dag efter som Robin och Jockes familjer kom på lite fika.

Favoritprogram på TV? Navy CIS

Ett datum du alltid kommer att minnas? 28/10 (klockan 13.50) <3

Vad spenderade du mest pengar på? På kläder och skor, mest kläder troligtvis

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Överlag har jag nog varit gladare, men nu känns det som jag är inne i en ledsen period, känner mej mer känslig.

Hur skulle du beskriva din stil i år? Svart haha :P Har tappat mina färger lite tror jag. Har alltid haft blått på mej innan så måste hitta tillbaka till det, blir mer glad av färg!

Vad fick dig att må bra? Familjen, djuren, Robin och lilla fisen! <3

Är det något du saknade 2015 som du vill ha år 2016? Mer tid med familjen, alltid. Det hände mycket här på kort tid så känner att jag vill försöka va mer med dom jag älskar.  

Vad ser du mest framemot med år 2016? Att komma hem levande från London och att flytta ihop med Robin!

 

Kommentera här: