Mysdag

Linda och lillfisen kom och hälsade på idag. Jag skulle dammsuga men insåg efter att jag tagit mitt rum att vi har för mycket saker som står framme så det går bara inte. Så det tar jag på onsdag istället, det fick bli så i alla fall haha. Så jag har hängt med dom istället och myst med fisen, hon är sjuk stackarn så hon är ledsen och gnällig för det mesta :/ Men hon är så otroligt mysig också, vi hann mysa lite i sängen innan vi fick kliva upp och jag fick vagga henne istället. Sen när Linda färgade håret lyckades hon somna hos mej och när jag skulle lägga ner henne i sängen så bröt hon ihop, kände mej så elak :( Men jag gav henne till mamma istället för jag hann tyvärr inte gosa mer, behövde äta. Men på onsdag kommer dom igen och klä granen med mej och så ska vi prova lutfisk för första gången, pappa har fixat det. Han sa att han skulle göra lasagnette också ifall vi inte gillar det :P Sen kör vi lite uppesittarkväll, om vi få tag i något lotter, ska kolla i mon på typ Maxi eller något.

Kommentera här: