Jag vill haaa

Började tänka på Morran haha. Länge sen jag såg dom nu, såg inte klart alla avsnitt sist jag kollade så har lite att ta igen haha. Men det får bli en annan dag! Nu slutar jag om ca 30 min och då ska jag hem och sova. Har som vanligt bokat in träning vid 17 sen så måste hinna sova en massa innan dess. Igår vaknade jag ändå vid ca 16.40 och va pigg så kanske det är så idag med.
 
Men det jag egentligen ville säga med rubriken va att jag ha suttit lite inatt och kollat på skor jag vill ha, även en kappa tror jag det var. Har skickat länkarna på mail till mej själv för att komma ihåg dom och sen ska jag visa Linda så få hon säga vad hon tycker om dom. Hittade ett par skor jag ville ha men dom fanns inte i 37. Hittade några fler skor men dom var från 38 och uppåt. Och det funkar oftast bara när jag har strumpor på mej. Lite tråkigt. Annars kostade väl dom dyraste 250:- ungefär så va inte så farligt. Få kolla när vi väl är i Turkiet annars, men ballerina måste jag köpa innan! Och det ska jag göra på Skopunkten för där är dom billigast och jag gillar om tidigare dom haft.
 
Typ sån här modell fast med mindre klack.Tror dom kan va sköna att gå i för det är tjockare sula än typ sandaler.

 

Kommentera här: