Godmorgon

Mamma är på sin massage just nu, klar om kanske 40 min. Jag och janeth ligger på rummet ännu och är as sega typ. Vi somnade nog rätt fort igår. Vi va ju vid havet igår och kom hem vid 6 tiden typ, så vi va la oss vid poolen en sväng och läste. Och ungefär det gjorde vi resten av kvällen. Vi köpte med chips och freezee till rummet och ha läst i varsitt rum. Jag på balkongen,  mamma i vardagsrummet och janeth i sovrummet. Så det va en riktigt skön kväll, att inte göra något.  En sak som inte va bra däremot var att vi åt vid kanske 3 tiden och sen åt vi bara chips så vaknade i morse och mådde illa. Därför sitter frukost bra om en liten stund. 

Planen idag är att ligga vid poolen hela dagen och slappa. Kanske läsa ut en bok till, ha läst 2 så ska börja på min 3:e nu så förhoppningsvis läser jag ut alla 5 jag ha med mej, om jag läser en idag, en i mon och en på onsdag, men vi få se!

Kommentera här: